Pretpostavljam da ste o Farmasi kozmetici već sve čuli, tako da nema potrebe da vam pišem o tome. Danas predstavljam svoju omiljenu CC kremu,  koju koristim više od mjesec dana.
WP_20151128_028.jpg

Sama ambalaža je moderno-minimalistički stil, ako ga tako mogu nazvati, što je za mene odlično.

Dolazi u dvije nijanse:

  • light to medium
  • medium to dark

WP_20151128_024.jpg

Prvo da vidimo šta nam Farmasi kaže za ovu kremu :

Jedna krema, osam efekata:

  • Multiminerali hrane kožu
  • Ulje makadamije hidratizuje kožu
  • vitamin B3 hrani hožu
  • Ekstrakt zobi obnavlja kožu
  • SPF 25 štiti kožu
  • Proteini svile čine kožu mekom
  • Kolagen i arganovo ulje revitalizuje kožu, smanjuje bore i sprečava starenje kože
  • VItamin C ujednačava ten

 

Eh sad, moji utisci u vezi ove kreme. Pošto sam na početku posta navela da je to moja omiljena krema, već otprilike znate utiske. Iskreno, nisam probala nijednu prije CC kremu, ali BB kreme sam probala svakakve, i nijedna mi nije odgovarala u potpunosti, tako sam mislila da će biti i sa ovom. Ali, naprotiv, ova krema ujednačava ten i ima predobro prekrivanje, što mi se najviše sviđa. Nije teška na licu i ima neki svilenkasti završetak. Pošto je moja koža previše suha, većina ovakvih proizvoda mi ističe te suhe dijelove, ali ova krema to uopšte ne radi. Tako da, za one koje imaju suhu kožu, preporučujem ovaj proizvod. Također, bitna stvar je da ne oksidira na licu.

12309033_1023362374381119_588155558_n.jpg

Cijena je 18,50 KM, ali u trenutnom katalogu je 7,95 KM. Po mom mišljenju prava cijena je malo previsoka, ali snižena cijena je i previše nego dobra.

Jeste li probali ovu kremu i kakvi su vaši utisci ?

Lijep pozdrav! 🙂

 

