Danas pišem o jednom malom setu iz kolekcije Planet spa. To je kremasti piling za tijelo i hidratantna maska za lice sa akai bobicama i šumskim voćem. Ova dva proizvoda imaju svoje dobre i loše strane.

WP_20151206_15_28_28_Pro

Prvo što me oduševilo kod oba proizvoda je njihova ambalaža, a pod tim mislim na boju. Ljubičasta sa zlatnim primjesama daje ovom proizvodu moćan izgled,  i to je prvo što me privuklo kod njih.

WP_20151206_15_35_15_Pro.jpg

Kremasti piling za tijelo dolazi u plastičnoj ambalaži, na odvrtanje. Unutra je posuda zatvorena bijelim omotom. Piling je prelijepe ljubičaste boje, a sam miris je očaravajući. Prilikom pilinga osjetiti ćete sitne čestice (zbog čega se i naziva piling, haha), koje rade dobar posao na vašoj koži. Mana je samo što se miris ne zadržava toliko na tijelu. Količina proizvoda je 200 ml, a za cijenu nisam sigurna i kako znam, u tekućem katalogu nema ovih proizvoda.

WP_20151206_15_40_51_Pro.jpg

Sljedeća na redu je hidratantna maska za lice koja dolazi u klasičnoj ambalaži za maske. Miris maske je također predivan, sličan kao kod pilinga, samo u nešto blažoj verziji. Ljubičaste je boje, gelaste strukture. Na njoj piše da je to umirujuća i osvježavajuća maska koja vraća sjaj koži i pomaže održati mladalački svježi izgled. Ovu masku sam stavila u debelom sloju, kako to tamo i piše, na cijelo lice i prvi put je bilo sve uredu, nikakve reakcije, a krajnji rezultat nakon skidanja maske je bio baš onako kako kažu, osvježavajući. Međutim, drugi put sam osjetila peckanje na licu i pojavu blagog crvenila na obrazima. I tako je bilo i trećeg i četvrtog puta. Nakon toga sam čitala da ovu masku ne treba stavljati na suhe dijelove lica, jer izazivaju tu istu reakciju. Tako da je odsad stavljam samo na T-zonu. Još jedna bitna stvar je to što se ova maska teško skida. Ono što mi se sviđa je da se ne suši na licu, pa nema onog osjećaja zatezanja. Količina koju dobijete je 75 ml, također za cijenu ne znam. Ova maska nije zadovoljila moje očekivanja, iako daje osvježavajući osjećaj na licu, i ne bih je ponovo kupila, koristim je čisto zbog njenog mirisa.

WP_20151206_15_39_24_Pro.

 

 

WP_20151206_15_39_59_Pro.jpg

Da li ste probali ova dva proizvoda i kako vam se sviđaju ?

Kakvi su vaši utisci o planet spa proizvodima ?

Lijep pozdrav! 🙂

