Zdravo drage,

danas vam donosim mini recenziju stikova za konturisanje lica. Samo konturisanje je jedan od novijih trendova u šminkanju. Cilj je da se pojedini dijelovi lica istaknu, a ostali sakriju, smanje ili suze.

WP_20151128_013.jpg

Pakovanje je crna, kvalitetna plastika, nista posebno. Količina proizvoda je po 17,5 gr. Rok trajanja 12 mjeseci.

WP_20151128_005.jpg

Dolaze u dvije nijanse, EMA (tamnija) i LEJLA (svjetlija). Tekstura je na prvi pogled ista, stikovi koji su u čvrstom stanju ali su prilično kremasti te se jednostavno nanose na lice. Međutim, razlika postoji, a to je da se svjetliji teže blenda u odnosu na tamniji.

WP_20160117_032

WP_20160117_033

Prekrivenost je mala do srednja. Postojanost je odlična, testirala sam ih na 10 sati, ali sigurno mogu i duže trajati. Meni se najbolje pokazao Beauty Blender za blendanje, a sa četkicom mi je izgledalo neprirodno.

Trenutno ih nema u katalogu, cijena im je oko 9,90 KM pojedinačno, a ja sam ih kupila za 12,90 KM.

Ovo je odličan proizvod, nije neophodan, ali neko ko voli konturisanje, preporučujem. Odnos kvalitete i cijene je odličan.

Za kraj vam donosim sliku kako konturisati prema obliku lica.

contouring-312672.jpg

contouring-in-four-easy-steps-or-just-one-if-youre-lazy_600c390-598x390.jpeg

 

Lijep pozdrav ! 🙂

