Slučajno sam se susrela sa ovim malim ljubičastim pakovanjem i vidjevši da je to matirajuća krema odmah sam ga vratila na njegovo mjesto. Nekoliko dana poslije čitajući u nekoj recenziji vidjela sam ga opet i saznala da to nije matirajuća krema nego baza za lice. Pošto sam u stalnoj potrazi za dobrom bazom, ali u tome i prihvatljivoj cijeni, ovaj proizvod je to ispunjavao i odmah se našao u mojoj korpici. Već smo ušli u drugi mjesec korištenja te je vrijeme da napišem i nešto o njemu.

WP_20160206_12_26_22_Rich_LI

*Balea kaže da je ovo matirajuća krema sa mineralnim pigmentima za ujednačavanje tena. Upotreba: nanijeti na očišćeno lice nakon dnevne kreme i nježno utapkati u kožu. Prikladno za sve nijanse tena.

Sasojci: CYCLOPENTASILOXANE-DIMETHICONE CROSSPOLYMER-CYCLOHEXASILOXANE-DIMETHICONE-SODIUM POTASSIUM ALUMINIUM SILICATE-Cl 77891-SILICA-Cl 77491.

Balea je ovu bazu spremila u veoma praktičnu ambalažu. Ima uzak otvor koji je odličan dozator baze te se neće desiti da izađe više nego je potrebno. Dolazi u količini od 30 ml, a cijena je oko 8 KM.

WP_20160206_12_26_45_Rich_LI.jpg

Baza je guste konzistencije, i neke bijelo-providne boje. Potrebna je manja količina za nanos na cijelo lice jer je skliska i fino se razmazuje.

WP_20160206_17_59_13_Rich_LI.jpg

Nakon što je nanesem na lice ostavim par minuta i onda nanosim tekući puder. Prilikom nanošenja pudera primijetićete kako on predivno sjeda i stapa se sa vašom kožom. Lijepo popuni pore i učini da vaša šminka traje duplo duže. S obzirom da u nazivu piše da je ovo matirajuća krema, ja sa svojom suhom do normalnom kožom sam imala strah da mi neće previše izraziti suhe dijelove, međutim, ova baza to uopšte nije učinila. Preporučujem je svim tipovima kože.

Nisam primijetila nikakve promjene na licu, sto znači da nije komedogena.

Sve pohvale idu ovoj bazi za lice!

Jeste li probale ovu bazu i kakvi su vaši utisci ?

Lijep pozdrav! 🙂

 

