Pitate se kako do dugih prirodnih noktiju ?! Nastavite čitati, donosim rješenje za vas.

WP_20160219_11_23_44_Rich_LI

Kao i vi, i ja sam oduvijek sanjala o tome da imam duge, jake prirodne nokte, međutim u mom slučaju to nije nikako uspijevalo. Moji nokti su bili jako tanki, lomljivi, listali su se i savijali. Jedno vrijeme sam gelirala nokte, ali ni to nije bilo rješenje jer nakon skidanja gela moji nokti su bili previše oštećeni i dok se potpuno ne oporave osjećala sam blagu bol.

Prije više od mjesec dana čula sam o ovome laku dosta pozitivnih stvari. Odmah sam se uputila u DM i kupila ga. ono što sam očekivala od ovog laka je bilo previše od onoga što on ustvari nudi.

WP_20160219_11_23_10_Rich_LI

Prvi dan nakon kupnje sam ga odmah nanijela i pratila upustvo kako pise na kutijici, koje kaže: prvi dan nanijeti direktno na nokat jedan sloj. Drugi dan nanijeti drugi sloj. Treći dan ukloniti slojeve odstranjivačem i ponoviti tretman. Uz sve ovo sam koristila essence oil pen da mi ne isuši kožicu oko nokta, jer lak sadrži 2% formaldehida, što mi se baš i ne sviđa. Pratila sam upustva, na kutijici piše da su rezultati vidljivi nakon 10 dana. Taj deseti dan sam jedva čekala i onda nastupa razočarenje. Jedino što se desilo u tom kratkom periodu je to da su moji nokti dobili neku ljepšu, zdraviju boju. Nakon 2 sedmice rezultati su bili vidljivi! Nokti narasli, čvrsti i slabije se listaju. Odlučim da prekinem sedmicu, daodmorim nokte i nailazim opet na razočarenje. Nokti pucaju! Nakon sedmice prekida nastavila sam opet, prošlo je 41 dan od prvog nanošenja.

WP_20160112_007

WP_20160219_11_23_57_Rich_LI

Da sumiram utiske. Ovaj lak će vidno poboljšati vaše nokte i ojačati ih. Nokti prestaju da se listaju i rastu brže. Međutim, bez stalnog korištenja nokti će pucati iako su ojačani.

Lak dolazi u količini od 12 ml i košta 5,60 KM.

Da li ste vi probale ovaj lak ?

Kakvi su vaši utisci i rezultati ? 

Lijep pozdrav 🙂

 

 

