WP_20160219_11_31_43_Rich_LI.jpg

Ne volim da gomilam prazne proizvode, volim da ih se brzo riješim, a dugo je prošlo i od objavljivanja prvog posta o potrošenim proizvodima. Proizvode sam opet grupisala i na osnovu toga pisala o njima.

Gelovi za tuširanje

WP_20160219_11_34_00_Rich_LI.jpg

Oba gela su Baleini, prvi je porodično pakovanje od 750 ml (badem i vanilija ) a drugo 300 ml (med i mlijeko ). Mislim da je suvišno o njima i pisati. Jako ekonomični proizvodi, odnos cijene i kvalitete je osličan. Uvijek ih kupujem, a najdraži su mi oni limited edition. Ocjena: 5/5

Šamponi

WP_20160219_11_34_31_Rich_LI.jpg

Schauma Q10 šampon koji sam koristila prije duže vremena i bio mi je odličan sve dok mi nije počeo stvarati perut. Sa ovim pakovanjem sam pokušala ponovo, ali uzalud. Ocjena: 2/5  Balea professional oil repair šampon sam kupila na osnovu odličnog regeneratora iz ove linije. Međuti, ovaj šampon po meni je grozan i kosu previše elektriše. Jedina pozitivna stvar je njegova cijena. Ocjena: 2/5

Dezodoransi

WP_20160219_11_34_55_Rich_LI.jpg

Nivea happy time i Dove silky dry su odlični, zadovoljna sam i kupnju ću ponoviti ponovo. Loša stvar je što Nivea happy time nije dostupan kod nas, nažalost. Ocjena: 5/5

Kreme za lice

WP_20160219_11_35_11_Rich_LI.jpg

Nivea soft je krema bez koje ja ne mogu. Našla se i u prošlim potrošenim proizvodima. Ocjena: 5/5                                                                                                                              Dr. C. Tuna calendula oil krema koja je odlična za osjetljivu kožu, ima odličnu moć hidratacije. Jednom riječju ODLIČNA! Nadmašila je i moju voljenu niveu. Još jedan plus je što ima spf 15.  Ocjena: 5/5

Ostalo

WP_20160219_11_36_12_Rich_LI.jpg

Maskara Essence get big lashes– volim essence maskare jer su povoljan kvalitetan proizvod. Četkica je odlična.  Probala sam razne vrste get big lashes, trenutno koristim crno pakovanje. Ocjena: 5/5

Korektor Farmasi (nijansa 02-najsvjetlija)- korektor je prosječan, brzo se potroši, ne blenda se dobro, za istu cijenu ima puno boljih. Ocjena: 1/5

Loreal true match ( nijansa N5-sable/sand)- najbolji puder! Ostavlja devy završnicu, lijepo se blenda i ima dobro prekrivanje. Ocjena: 5/5

WP_20160219_11_35_46_Rich_LI.jpg

Farmasi gel za pranje ruku od maline, vanilije i orhideje- količina od 500 ml će trajati, a miris maline se dugo zadržava u vašem kupatilu kao i na rukama. Ocjena: 5/5                Farmasi odstranjivač laka za nokte– Odličan, bez acetona, miris aloe vere. Ocjena: 5/5              Farmasi repairing pasta za zube– mini pakovanje, ono što krasi ove paste je njihov sastav. Obavezno probati. Ocjena: 5/5

To je sve od potrošenih proizvoda.

Da li vi koristite neki od ovih proizvoda ?

Lijep pozdrav 🙂

 

