WP_20160301_16_25_43_Rich_LI.jpg

Danas nam je počeo novi mjesec, a kako i je i slobodan dan odlučih da napišem favorite prošlog mjeseca. Bazirala sam se na proizvode čija je kvaliteta dobra, ali cijena prihvatljiva.

WP_20160301_16_27_22_Rich_LI.jpg

Onaj proizvod koji me najviše oduševio je Balea baza za lice. Jako povoljna drogerijska baza, i još bolje što odgovara svim tipovima kože. Pisala sam i recenziju pa ukoliko želite pročitati nešto više kliknite OVDJE.

Drugi proizvod koji također oduševljava je Farmasi CC krema. Odlična tekstura, cijena kao i prekrivenost, zatim postojanost i tako dalje. O njoj sam pisala u svom prvom postu. Ukoliko želite pročitati potpunu recenziju kliknite OVDJE.

WP_20160301_16_29_07_Rich_LI.jpg

L’oreal true match tečni puder o kojem nisam nikada pisala, a moj favorit je već par godina. Našao se i u zadnjim potrošenim proizvodima. Još uvijek nisam našla drogerijski puder koji bi ga zamijenio.

Farmasi foundation sticks su predobri stikovi za konturisanje. Odlična tekstura, prekrivenost, kao i cijena. Pošto sam pisala već o njima ostale informacija možete pronaći OVDJE.

WP_20160301_16_30_12_Rich_LI.jpg

O Essence olovkama bih mogla pisati čitav dan i to bi mi bilo malo. Predooobre! Vrlo su kremaste, lako se nanose i one su moji go to proizvodi. Imam ih u 3 nijanse- 11 in the nude, 05 soft berry i 06 satin mauve.

WP_20160301_16_30_32_Rich_LI.jpg

Ovaj proizvod nije bas omiljeni kao i ostali, a to je Eveline 8 u 1 lak za nokte. Od njega sam očekivala više, ali ipak rezultate koji mi je dao su vrlo dobri i zbog toga sam ga svrstala ovdje. Potpuni tretman i moji nokti prije i poslije možete pročitati OVDJE.

WP_20160301_16_31_30_Rich_LI.jpg

I za kraj, moj omiljeeeeni parfem Givenchy ange ou demon. On je i jedini koji se izdvaja po cijeni. Ne spada u proizvode prihvatljive cijene, nažalost.

Da li vam se sviđaju neki od ovih proizvoda ?

Koji su vaši favoriti prošlog mjeseca ?

Lijep pozdrav 🙂

