WP_20160305_14_00_36_Pro_LI

Posljednju godinu dana od gelova, mijeka i losiona za tijelo koristila sam isključivo baleine proizvode. Odlučih da to malo promijenim i u mojoj korpici se našao ovaj prelijepi Afroditin set sa acai bobicama i vitaminom C. Ono sto me na prvi pogled privuklo je ova prelijepa ljubičasta boja kojoj nikako ne mogu odoliti.

WP_20160305_14_02_50_Pro_LI.jpg

 

Oba proizvoda dolaze u količini od 250 ml i traju 12 mjeseci. Sastav možete vidjeti na slikama. Bez parabena, parafina i silikona.

PicMonkey Collage.jpg

Uljni gel za tuširanje je ljubičaste bojeee! Opčarana sam ovom bojom. Ima prelijep miris, na citrusno voće. Meni ti mirisi nisu jaki, ni napadni i nekako mi djeluju osvježavajuće. Guste je konzistencije, a kožu ostavlja nježnom nakon tuširanja.

PicMonkey Collage.jpg

Sljedeće na redu je mlijeko za tijelo, koje je bijele boje. Zašto ?! Zašto nije moglo i ono da bude ljubičasto ?! Mlijeko ima blaži miris od gela. Nije gust kao gel, ali ako ćemo ga porediti sa Baleinim, guste je konzistencije. Po meni taman! Lako se razmazuje i brzo upija. Miris se duže zadrži na tijelu. Zasad moji najdraži proizvodi. Cijena im je oko 11 KM, što i nije loše.

Da li ste vi probali ove setove ?

Lijep pozdrav 🙂

 

