Sa Farmasi brendom su se svi već davno upoznali, jako su povoljni i možete ih naručiti preko kataloške prodaje.Ono o čemu ja danas pišem su kvatro sjene. Cijena je 6,90 KM, što je veoma povoljno, jer dobijete 4 sjene.

WP_20160306_13_34_21_Pro_LI.jpg

Pakovanje je crna, tanka i slaba plastika. Uz sjene dobijemo i mali spužvasti aplikator koji, pretpostavljam, niko više ne koristi. Sjene su veoma lagane u ruci.

 

Dolaze u raznim nijansama, moj broj je 06-zelenkaste nijanse.Iako sam zagovornik neutralnih nijansi, ipak sam se odlučila na ovu paleticu.

WP_20160306_13_36_32_Pro_LI

Farmasi kaže da dobijete četiri koordinirajuće boje i s tim se slažem. Sa ovim sjena moguće je uraditi puno verzija look-ova, kako za dan, tako i za noć. Sjene su satin finiša, blago se presijavaju, osim ove 3, ona ima malo krupnije čestice.

Tvrde su strukture, ne truse se, osim ako vam kist nije grub. Jako lijepo mirišu, moglo bi se reći na vaniliju.

WP_20160306_13_39_11_Pro_LI.jpg

Sjene su slabije pigmentacije bez baze,traju oko 2 sata, dok su sa bazom postojane čitav dan, a i pigmentacija im je povećana. Sve u svemu, ovo su jako dobre sjene, s obzirom na njihovu cijenu.

I za kraj look, koji ja preferiram za dan. Kvaliteta slike je loša, jer je slikano na umjetnom svjetlu.

WP_20160305_13_18_47_Pro_LI

 

Da li ste vi isprobali ove sjene i kako vam se dopadaju ? 

Lijep pozdrav 🙂

