WP_20160311_11_25_56_Pro_LI.jpg

Nakon napisanog posta o favoritima prošlog mjeseca odlučila sam da kažem po neku riječ i o onim što su me razočarali. Rijetko koji proizvod me razočara, zato je moja lista ovako mala.

PicMonkey Collage.jpg

Kao prvo, tu je Garnier BB krema koju imam najduže i jedva da sam pola potrošila. Malo je reći da je užasna. Odmah prilikom otvaranja jaki miris alkohola me razočarao. Sama tekstura proizvoda, kao i prekrivenost i postojanost su užas živi. Nakon pola sata na licu se uočavaju narandžaste mrlje. Izbor nijansi je klasičan, tamna i svijetla. Probala sam obje, svijetlija nijansa je svijetla za mene, dok tamnija ima narandžasti podton.

PicMonkey Collage.jpg

Drugi na redu je Avon planet spa hidratantna maska za lice. O ovoj maski sam pisala u zajedničkoj recenziji nje i pilinga za tijelo. Prilikom nanošenja na lice me pecka, osim T-zone. Zatim, teško se ispire i ne ostavlja neki pretjerani osjećaj hidratacije. Koristim je čisto da je potrošim.

PicMonkey Collage.jpg

I kao treći proizvod sam izdvojila Essence eyeliner pen. Njegova četkica je jedino što je dobro, odlična za početnike, ali sve ostalo je blago rečeno katastrofa. Nakon trećeg puta tuš se osušio, slaba pigmentacija i kratko traje na očima.

To je sve o uzalud kupljenim proizvodima.

Da li vi imate iskustva sa ovim proizvodima ? 

Lijep pozdrav ! 🙂

Lejla

