Osjećam da će Farmasi da postane moj omiljeni brend kako dekorativne tako i preparativne kozmetike. Omjer kvalitete i cijene je predobar. Danas pišem o peel-off maski od limete.

WP_20160311_11_56_29_Rich_LI.jpg

Kada sam prvi put ugledala ovaj proizvod iznenadila me njegova količina, 170 ml i traje 12 mjeseci. Je li moguće potrošiti ovaj proizvod za taj period ?! Prilikom otvaranja osjeti se jaki miris limete, ja se lično oduševim tom mirisu jer mi djeluje osvježavajuće. Pored limete imate i miris kajisije, višnje i maline.

Farmasi kaže: “Dubinski čisti i sprečava nastanak mitesera te pomaže pročišćavanju zatvorenih pora. E vitamin dodatno hidratizira kožu.”

WP_20160311_11_57_15_Rich_LI.jpg

Proizvod je dosta tečan, ukoliko nagnete masku odmah izlazi iz tube. Lako se nanosi na lice. Na maski piše da se drži 20-30 minuta, ali ja je isperem kada mi se potpuno osuši i to je obično manje od 20 minuta. Prije stavljanja maske lice navlažim toplim peškirom ili nakon tuširanja, da se pore otvore i zatim nanesem masku.

WP_20160311_11_39_12_Rich_LI.jpg

Nećete imati poteškoća prilikom skidanja maske, a ono što dobijete je predivno očišćena koža. Smanjuje mitesere što se može primijetiti nakon prvog skidanja. Jedina zamjerka je što prilikom stavljanja maske moguće je da vas miris limete “ujede” za oči. Ne znam je li isti slučaj i sa ostalim maskama ili samo sa ovom.

 

Cijena u katalogu je trenutno 4,20 KM, dok je limeta snižena na 3,75 KM.

                      Da li ste vi probale ovu masku ?  Koja je vaša najbolja maska za lice ?

Lijep pozdrav 🙂

Lejla

