received_10208857602582061

Da li i vi volite, kao i ja,  da pravite razne homemade maske, pilinge i slično ? Volim prirodne stvari, jer ipak, prirodno je najbolje. U ovom postu želim da vam pokažem kako ja njegujem svoje usne. Najčešće taj mali dio lica zaboravimo, ali kako ostalom i tome treba da posvetimo pažnju.

received_10208857602982071

Prvo napravim piling od meda, šećera i cimeta. Med hidratizira usne, šrećer uklanja mrtve stanice, a cimet potiče cirkulaciju i daje lijepu boju usnama. Sva tri sastojka pomiješati i staviti u malu čistu posudicu. Moja stara posudica se razbila, tako da sam sad piling smjestila u staro avonovo pakovanje od pudera. Prije toga, očitite i dezinfikujte posudicu.

received_10208857602382056

Piling nanesite na usne i lagano utrljajte. Ostavite koju sekundu na usnama i zatim isperite vodom. Znam da nećete odoliti, a da malo ne probate 😀 Nakon toga usne dodatno hidratizirajte labelom ili nekom kremicom. Ja koristim prirodnu nevenovu kremu i nijedno labelo joj ne može paririati. A ukoliko želim malo da promijenim koristim Labello lip butter.

PicMonkey Collage.jpg

Sada imate usne spremne za nanošenje vašeg omiljenog ruža i ne morate se bojati mat ruževa koji su isticali vaše suhe usne.

received_10208857602662063

Jeste li probale ovaj piling ? Kako vi njegujete svoje usne ?

Lijep pozdrav 🙂

Lejla

